Subject: Teade - Haabneeme alevik, Randvere tee 9b katastriüksuse detailplaneeringu algatamine ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 12:55:34 +0200

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavolikogu 12.11.2024 otsusest
nr 77

„Haabneeme alevik, Randvere tee 9b katastriüksuse detailplaneeringu
algatamine ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmine“

(teade ja volikogu otsus lisatud manusena).

NB! Vallavolikogu otsusega on võimalik tutvuda ka Viimsi valla veebilehel:

<https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/algata
tud-detailplaneeringud>
https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/algatat
ud-detailplaneeringud

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonna poole:

 <https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid>
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Lugupidamisega

Viimsi Vallavalitsus

tel 602 8800 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.